معنی دکمه ها و برنامه های ماشین ظرفشویی پاکشوما

توسط: پشتیبانی  چهارشنبه, 17 آبان 1402 بازیدها: 10633 - نظرات : 3

معنی دکمه های ماشین ظرفشویی پاکشوما

 

معنی دکمه های ماشین ظرفشویی پاکشوما

 

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی پاکشوما در مدل مختلف با هم تفاوت های اندکی دارند. شما با شناخت این برنامه ها در استفاده بهینه از قابلیت های دستگاه و کمک به افزایش طول عمر و کارایی ظرفشویی کمک می کنید.

 

معنی دکمه های ماشین ظرفشویی پاکشوما

در این قسمت معنی دکمه های ماشین ظرفشویی پاکشوما را به طور کامل توضیح می دهیم. برنامه های ماشین لباسشویی پاکشوما ممکن است در هر مدل متفاوت باشد. معمولا کاربران برای استفاده از ماشین ظرفشویی پاکشوما از یک برنامه استفاده می کنند با کمی مطالعه می توان از همه امکانات این وسیله مدرن کاربردی استفاده کرد. ما در این مقاله از الکتروسرویس انواع برنامه ها برای همه مدل های ظرفشویی پاکشوما را توضیح می دهیم.

 

معنی دکمه  Off/On  روی ماشین ظرفشویی پاکشوما

دکمه Off/On  روی ماشین ظرفشویی پاکشوما به معنی روشن و خاموش کردن دستگاه است.

 

معنی دکمه  Start/Pause  در ماشین ظرفشویی پاکشوما

از دکمه Start / pause در ماشین ظرفشویی پاکشوما برای شروع یکی از برنامه های شستشو یا متوقف کردن آن در حین اجرا استفاده می شود.

 

معنی دکمه  Half Load  روی ماشین ظرفشویی پاکشوما

دکمه هاف لود (Half Load) در ماشین ظرفشویی پاکشوما به معنی شستشوی نیمی از ماشین ظرفشویی است. برای حالت های بار کم و اصطلاحا نیمه بار استفاده می شود تا در مصرف آب و انرژی نیز صرفه جویی داشته باشید. برای انتخاب این برنامه باید مشخص کنید که کدام قسمت (بالایی یا پایینی) ماشین ظرفشویی را برای شستشو در نظر گرفته اید. پس از انتخاب دکمه start  را بزنید.

 

معنی دکمه Delay  در ماشین ظرفشویی پاکشوما

در ماشین‌های ظرفشویی، دکمه "Delay" یا "تأخیر" به معنای تأخیر زمانی است که می‌ خواهید ماشین ظرفشویی شروع به کار کند. این دکمه به شما امکان می‌دهد زمان را که می‌خواهید ماشین ظرفشویی شروع به کار کند، تنظیم کنید. به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید ظرفشویی در زمانی خاص، مثلاً در شب یا در زمان‌های کم ترافیک ترقیباتی، شروع به کار کند.

 

 معنی دکمه display  در ماشین ظرفشویی پاکشوما

دکمه display  در ماشین ظرفشویی به معنی صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی پاکشوما برای نشان دادن ارورها و خطاها و البته زمان و نوع برنامه شستشو کاربرد دارد.

 

معنی کلمات ماشین لباسشویی پاکشوما را در ۴ دقیقه مطالعه کنید.

 

معنی برنامه ماشین ظرفشویی

 

معنی برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی پاکشوما

معنی دکمه های برنامه های ماشین ظرفشویی پاکشوما را به طور کامل در این قسمت توضیح می دهیم.

 

برنامه Economy در ماشین ظرفشویی پاکشوما

دکمه Economy در ماشین ظرفشویی پاکشوما به معنی شستشوی اقتصادی است. این برنامه شستشو مصرف آب و برق دستگاه را کاهش می دهد. برای شستشوی ظروف با چربی متوسط می توانید از این برنامه استفاده کنید. زمان شستشو در برنامه Economy نسبتا طولانی تر است.

 

معنی برنامه Auto در ماشین ظرفشویی پاکشوما

برنامه شستشو Auto (اُتو) یک برنامه اتوماتیک و هوشمند در ماشین ظرفشویی پاکشوما می باشد. این برنامه به صورت خودکار و بر حسب چربی ظروف دمای آب و زمان برنامه را تنظیم می نماید. دستگاه ظرفشویی در این برنامه با سنسورهای نوری میزان چربی و کثیفی ظروف را تشخیص داده و بقیه موارد را تنظیم می نماید. برنامه  Auto برای شستشوی ظروف شیشه ای و حساس مناسب نخواهد بود.

 

 معنی برنامه Intensive در ماشین ظرفشویی پاکشوما

برنامه شستشوی Intensive (اینتنسیو) به معنی شست و شوی ابر قدرت ماشین ظرفشویی پاکشوما می باشد. این برنامه برای شستن ظرف های خیلی کثیف کاربرد دارد.

از اینتنسیو در ماشین ظرفشویی پاکشوما برای شستشوی قابلمه ها و ماهی تابه ها استفاده می شود . زمان و مصرف انرژی بالایی دارد.

 

معنی برنامه Pre Wash در ماشین ظرفشویی پاکشوما

برنامه پیش شستشو (Pre Wash) در ماشین ظرفشویی پاکشوما است. اگر شما ظروفی دارید که خاصیت چسبندگی یا خشک شدن دارند، استفاده از برنامه Pre Wash می‌تواند کمک کننده باشد. این برنامه به صورت معمول با یک دوره اختصاصی از آبکاری و شستشو همراه است تا ظروف برای شستشوی اصلی آماده شوند.

 

معنی برنامه Rinse در ماشین ظرفشویی پاکشوما

این برنامه برای خیس کردن ظرف ها قبل از شروع شستشو کاربرد دارد. این برنامه را برای ظروف خیلی کثیف که چربی ها و ذرات غذا به طور مقاوم به آن چسبیده اند استفاده می شود.

 

معنی برنامه Quick در ماشین ظرفشویی پاکشوما

معنی برنامه شستشوی Quick در ماشین ظرفشویی پاکشوما ، سریع ترین برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی می باشد. به حالت فشرده و سریع در این برنامه می توانید ظروف خود را شستشو دهید.

 

معنی برنامه Gentle در ماشین ظرفشویی پاکشوما

برنامه شستشو Gentle در ماشین ظرفشویی پاکشوما برای شستشو ظروف حساس و ظریف می توانید از جنتل در ماشین ظرفشویی پاکشوما بهره ببرید. این برنامه آسیبی برای این ظرف ها در پی نخواهد داشت. جنتل در ماشین ظرفشویی پاکشوما برای شستشوی ظروف با چربی ملایم کاربرد دارد.

 

اگر ماشین ظرفشویی شما روی نمایشگر ارور و یا کد خطا نمایش میدهد میتوانید مقاله رفع کد خطا های ماشین ظرفشویی و عیب یابی آن را مطالعه نمایید.

و یا جهت رفع ارور و تعمیر قطعات دستگاه خود میتوانید از تیم الکتروسرویس دارای نمایندگی تعمیرات پاکشوما غرب تهران مشاوره بگیرید و یا درخواست تعمیرکار به منزل داشته باشید. جهت ارتباط با تعمیر ماشین ظرفشویی غرب تهران الکتروسرویس با شماره 02166373304 تماس بگیرید

نتیجه گیری

کاربران معمولا از یکی از برنامه های ماشین ظرفشویی پاکشوما استفاده می کنند. با دانستن برنامه های ماشین ظرفشویی می توان از آن استفاده بهتری داشت. از مزیت های آن می توان به کم شدن مصرف انرژی و تمیز تر شستن ظروف اشاره کرد. برنامه های ماشین ظرفشویی پاکشوما برای کارایی بهتر دستگاه تعبیه شده اند.

 

اگر در طول زمان استفاده ماشین ظرفشویی شما ارور و یا کد خطا نمایش داد جهت برطرف کردن و یا آگاهی بیشتر میتوانید مقاله (کد خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی و عیب یابی آن) را مشاهده کنید

 


پستهای مشابه


6 ماه پیش

mahnazahmadnzhad

سلام وقتتون بخیر.
لطف میکنین بفرمایید کلید قفل کودک ماشین ظرفشویی پاکشوما کدومه؟

9 ماه پیش

پشتیبانی

سلام بر شما. چراغ چشمک زن فلش دایره شکل روی ماشین ظرفشویی پاکشوما و سایر برندهای ماشین ظرفشویی نشانه کاهش سطح نمک دستگاه است. از مخزن داخل ماشین ظرفشویی زیر بازوی آبچکان پایین دستگاه نمک ماشین ظرفشویی رو داخل دستگاه بریزید تا چراغ چشمک زن خاموش شود. در صورتی که هنوز هم چراغ فلش دایره ای شکل در حال چشمک زدن بود ، باغ پشتیبانی الکتروسرویس تماس حاصل فرمایید.

9 ماه پیش

Shima

سلام من امروز ماشین ظرفشویی پاکشوما رو روشن کردم و یک چراغ علامت به شکل فلش دایره ای شکل رو نشون میده که چشمک میزنه دلیلش چیه؟ 

پست های مرتبط